Heb je een klacht? Laat van je horen!
Heb je een klacht over onze producten of dienstverlening? Wij horen het graag en streven ernaar om samen tot een oplossing te komen. Klachten kunnen eenvoudig worden ingediend via ons contactformulier.
Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen 14 dagen van ons een inhoudelijke reactie. We behandelen klachten over zowel producten als onze dienstverlening met dezelfde zorgvuldigheid.
Leidt dit niet tot een oplossing waar je tevreden mee bent, dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr).
Wij vervangen producten kosteloos als dat nodig is, en onze garantie van twee jaar is flexibel – een dagje meer of minder maakt voor ons niet uit. Voor meer informatie over de samenwerking met Webwinkelkeur en de afhandeling van klachten via het ODR-platform verwijzen we je graag naar onze algemene voorwaarden.