Heb je een klacht? Laat van je horen!

Heb je een klacht over je oordopjes? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact op te nemen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie, maar door ons te contacten kunnen we sneller tot een oplossing komen.

We gaan er natuurlijk vanuit dat we samen tot een oplossing komen. Vervangen van producten doen we kosteloos. En de garantie van twee jaar komt echt niet op de dag precies aan.

Voor meer informatie over onze samenwerking met Stichting Webwinkelkeur en het afhandelen van klachten via het ODR-platform verwijzen we graag door naar onze algemene voorwaarden.